avkatanne aslında hiçbir sey yok yoğurt yapmakta ben de makine almıstım ama hiç kullanmadım. Kücük kavanozlara kaynadıktan sonra doldurup parmağımın yanmayacağı sıcaklığa gelince mayalıyorum fırına koyuyorum kapakları acık sekilde 4 saatte tutunuyor. Sonra da hop dolaba bitti gitti bence yaparsınız