2 hafta önce bronşit sebebiyle iğne verildi 5 gün vurdurduk geçti baya toparladı kendini sonrasında şimdi yine öksürük ve hırıltısı var tekrar iğne olmasını istemiyorum alternatif önerileriniz neler lütfen benimle paylaşın buhar veriyorum burnunu temizliyorum