sinem_93 Kendi memleketimin pek bi şivesi yok ama eşimin memleketinden bir cümle kurayım bende. Bah bunu bele giyende çok cici olarsın. Az dingille gediği salarsan. Ne yaman uşahdı bu bele. Ola günahım gelir deme öyle.
sinem_93 theyikik ahahaha aynen ilk başta hiç bişey anlamıyordum gerçi hala kavrayamadım eşim alt yazı geçiyo ama olsun. Bi dındıla anlıyorum artık 😅
theyikik sinem_93 ahahaha ben de karslıyım azerbaycan türkçesine çok yakın dilimiz anlamamanız çok normal ☺️