Oğlum 3 ay 12 günlük, odadan çıkınca ya da beni görmeyince ağlamaya başlıyor. Bu benim için geçerli değil yani yanında herhangi biri olmayınca ağlıyor. Acaba bu normal mi? Yani tek yalnız bıraktığım da hani tek baktığım için koşarak iki lokma hazırlamak veya tuvalete gitmek. İş yapabilirsem olurda zaten onuda yanıma alıyorum. Kendi kendine durmak için daha zaman mı var? Uzun süreler değil de 10-15 dakika gibi 🤔