Dedektifgadget Merhaba 17 aylık olmak üzere bir kızım var her gün protein vermiyorum,veremiyorum maddi sebepler birde tavuk hormonlu diye çok yedirmek istemiyorum. Siz ne sıklıkla veriyorsunuz? Protein içeren hangi gıdaları verebirim?
Gunesnil_23 Dedektifgadget Yani genellikle veriyorum eti pek sevmiyor köfte yaparak veriyorum yumurta haşlanmış olarak yiyor meyveyi çok seviyor herşeyden yiyor yani.
denizalismom Dedektifgadget ben her güm bir yumurta vermeye çalışıyorum. Akşam da iki günde bir tavuk, et veya kıyma. Diğer günler sebze. Ama genel olarak yemiyor. 14 aylık .
nkygsz Dedektifgadget süt yoğurt yumurta bezelye mercimek fasulye daha çok sadece et tavukta yok canım
gizememre Dedektifgadget kuzum her gün yumurta veriyorum , kıyma almıştım kızıma özel onu yemeklerine katıyorum az az , tavuğu da eşim çiftlikten alıyor bazen oradan aldığı zamanlar veriyorum
Dedektifgadget Gunesnil_23 bende köfte ve yumurta favorisi en çok ondan yiyor ama her gün değil meyve de yemiyor 😔
Dedektifgadget denizalismom bende her gün yumurta veriyorum çünkü başka birşey yemiyor kahvaltıda köfte ve balık daha çok seviyor onlarıda arada veriyorum bazen kemik sulu sebze yemeği yeterli mi acaba
Dedektifgadget denizalismom yok maalesef yoğurt ve pekmez tahin yemiyor zorlada yedirmek istemiyorum soğur diye demiri düşük ondan sormak istedim
Dedektifgadget gizememre Sağ ol canım ben de her gün yumurta veriyorum arada köfte yiyor ben de kuzu kıyması bir türlü bulamadım ondan alırsam yemeklerini katacağım
nnoktaa Dedektifgadget oğlum da 16 ay 23 günlük. Her gün mutlaka 1 yumurta yediriyorum. Peynir yoğurt bulgur mercimek bunlar da tercih ettiğim protein kaynakları.
Dedektifgadget nnoktaa çok teşekkür ederim yoğurt yemiyor maalesef yumurta ve bulgur veriyorum öğünlerde
nnoktaa Dedektifgadget oğlana genel olarak ayrı yemek yapıyorum ben. Aldığım kuzu kıymayı 1 tatlı kaşığı boyutunda ayırıp buzluğa atıyorum. Bulgur yeşil mercimek ve kıyma. Bu şekilde protein deposu olduğuna inanıyorum. Deneyebilirsin canım
gizememre Dedektifgadget şansıma alt katım da kasap var onlara rica ettim taze olsun diye sağolsunlar hallettiler hem yemeklerinde tat oluyor az az