gizememre [silindi] Aaaa uzakmışız 🫠 çok gelmek görmek istiyorum orayı da üniversiteden arkadaşım da var orada
suhedaaaaa [silindi] bozuk olsa kokusundan mutlaka anlaşılırdı bence. Soğuktan donmuş olabilir mi beyazı
[silindi] suhedaaaaa yani internetteki görsellerde en çok donmuş olana uyuyor bunun tipi de. Ama ilginç yani hep yumurtaları koyduğum göze koydum ekstra soğuk bir yere koymamıştım 🤔
gizememre [silindi] maalesef İstanbul , şartlar uygun olursa eylül ekim de havalar biraz serinleyince o taraflara eşim ile bir gelmeyi düşünüyoruz ama bakalım inşallah fırsatımız olur 🥰
[silindi] gizememre aa bursayı yıllar önce üniversitede gezmiştim çok güzel ♥️ inşallah hayırlısı olur ☺️ biz de burdan tayin isticez ama daha var bakalım
gizememre [silindi] inşallah canım hepimizin hakkın da hayırlısı olsun 🥰 evet Bursa güzel buraya göre daha sakin yoruldum buranın hareketinden
Gunesnil_23 [silindi] Yazarım ama kız olursa ayrıca sevinirim heralde kızımın kız kardeşi olacak diye 🤣