Mlndrdmn bende bej alıcaktım sırf uçuk pembe göründüğü için. Benimki kız. Sonra pembesi daha uygundu fiyat olarak. Pembeyi aldım. Benim oğlum olsaydı bej rengini almazdım. Çünkü bariz uçuk pembe görünüyor. Yorumlarda kullanıcı fotoğraflarından bakabilirsiniz. Hepsiburadadan aldım ben