İyi geceler herkese yaklasik 3 gun once iki cocugumuda acile goturmustum Ikisde bronsite yatkin olduğu hava ve ilac verdi fakat kucuk cocugum gece uykudan uyandi ve kriz gecirerek aglamaya basladi aci cektigi belliydi doktora goturdum acildeki doktora sikayetini soyledikten sonra daha muayne etmeden bu cocuk 40 kere hastaneye gelms yok bakanlik sorusturma acar duzenli bakilmiyomu yemek verilmiyormu ihmal varmi diye dedi bende keyfiyetten gelmedigimi soyledm bana bole yaklasmasi bi doktor olarak bi Anneye bunu demesi cok zoruma gitti kim cocugnn hasta olmasini ister cocuklarimn arasinda 2 yas var salginlardan hep infuelnza oldular gripte olsa birbirine bulasiyo illaki
Benmi bakamiyorum diye icim icimi yiyor biraz icimi doktum ama