Çok gecmıs olsun ve hayırlı olsun çabucak toparlayın. İlaç ismi vermek yasak olabilir ama bir ilaç var gaz için çiğniyorsun bana ıkıncı sezeryanında doktorum verdı efsane bırseydı çok kolay gaz attım bir araştırın isterseniz doktorunuza sorup kullanırsınız