dileminiz Selam kızlar dün sabah 10’da doğum yaptım hastanede ilk gecem inanılmaz ense ağrısı var yaşayan varmı? Gazımı çok zor yapabiliyorum yürüyüş yaptım yiyecek içecekte yapıldı nasıl yardımcı olabilirsiniz ❤️
nutellaa_ dileminiz geçmiş olsun gözünüz aydın. Ense omuz ağrısı yaşayabilirsiniz anestezi etkisinden dolayı ağrı yapıyor kahve içmenizi öneririm 2si bir aradaydı galiba onu öneriyorlar
Bezelyeannesi dileminiz kafanı hızlı haraket ettirme sağa sola dönerken yavaş haraket ettir birde kahve iyi geliyor
cansu2600 dileminiz Bol bol neskafe ve su için sürekli yürüyüş yapın comelip kalkın bolca haz cikartin