İnstagramda bir reels izledim kısaca şöyle diyordu: parkta oyun oynarken çocuğunuzun elinden alınan topa çocuğunuz tepki vermiyor sessizce bekliyorsa “pasif kurban” mış yani çocuk haksızlığa uğradığında sesi çıkmazsa bu onun karakteri değil, ona öğretilen bir davranış oluyormuş. Ve uzmanlar şöyle açıklamış; Küçük yaşta sınır koymayı öğrenemeyen çocuk, zorbalık karşısında sessiz kalıyormuş. “ direkt aklıma kızım geldi tam olarak bu durumu yaşıyoruz oysaki bu reels izlemeyene kadar aklıma böyle bir durum gelmemişti ben hep şu yönden düşündüm kızım çok paylaşımcıdır yemeğini, yiyeceğini, oyuncaklarını büyik küçük herkesle paylaşır eve gelen misafire hadi kızım oyuncaklarını getir birlikte oynayın derim mesela gülerek koşup getirir. Bu konuda düşüncelerinize ihtiyacım var.