zeynep1401 görsel yok malesef. Ben kendim yapmıştım trendyoldan küçük mika bardak aldım shot bardağı gibi içlerini renkli badem şekeri doldurup üstüne bebe mavisi tül yapıp jüt iple kurdele gbi bağladım üstünede küçük kağıtlara mevlüt için yazı yazdırıp çıktısını almıştım onları zımbayla tutturdum herkes bayıldı nerden diye soruldu ☺️ arkadaşımda tespih dağıtmıştı oda çok hoşuma gitmişti