Kızlar saçım çok kabarık uzun 4 günde bir düzleştirilorum ve çok sıkıldım hergün bayno yapıyorum bozuluyor 😅ve keratin yapmak istiyorum saça zarar verirmi acaba 6 ay dayanıyor bu yapacağım 140 Euro biraz pahlı ama 6 ay dayanıyor bakımını nasıl yapacam nelere dikat edecem bir bilgim yok bi yandan zar zor uzatım bir zararı olur mu int falan bakıyorum her biri bişey yazmış hiç anlamdım vala bilgisi olan yazabilir mi ?