Ayda bir yarım gün Bi bayan geliyor temizliğe ama bu ikidir banyoları temizleniyor sizce normal mi.evin balkonun bütün camlarını siliyor sonra yerleri süpürup evin her bütün odalarını elleriyle siliyor vileda kullanmıyor sonra toz aldi gitti 5 saat çalıştı ama evin iki banyosunda bıraktı size yardımcı çağıran bayanlar normal mi birde yarim gün ucreti bin lira alıyor