-Ozge- ay bizde 3.5 yaşındayız aynı şekildeyiz. Turuncu çorba yapar mısın ben onu pek severim der benim kızımda. Çorba vermesem mi diyorum bazen kime desem anormal geliyor 😀 kahvaltı ne istersin diyorum avakado, yaban mersini, patates kızartması, yumurta, domates, salatalık diye sıralar 😀 eşim şey diyor babanın evinde kahvaltıda avakado ve yaban mersini mi vardı diye sorarsa elin adamı evet desin diye alıyorum hep 😀 zengin zevkleri var yeni nesilin 😀