ahsenkbr Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 günlük ve gazı var. Gaz kemeri kullanan var mı aranızda memnun musunuz? Başka ya da önereceğiniz birşeyler var mı?
mamadearya ahsenkbr söyledikleri gibi 2 gün gaz için çok erken. Gaz için kiraz çekirdekli patik ve sıcak su torbası kullanmıştık biz
ahsenkbr dgltkn evde mikrodalga yok ütü ile ısıtacağım daha göbeği düşmedi bu sıkıntı yaratır mı acaba