Kızlar bebeğimi her iki göğüsten de emziriyorum ama sol göğsümü emerken hava yutuyormuş gibi sesler geliyor ve bebeğim çok rahatsız oluyor doğru tutturduğumdan eminim boşluk kalmıyor ama sol memeden emzirmeyi bi türlü sevemedik bebeğim tıkanıyor bazen . Sizce neden olabilir ya gerçekten anlam veremedim ilk çocuğumda da böyleydi silikon meme ucu kullanarak emzirirdim o da sol memede hep hava yutuyor gibi yutkunur ve rahatsız olurdu valla yakında emzirme danışmanlığı alacağım eğer bu sorun devam ederse sol memeden kesmeyi bile düşünüyorum gerçekten sıkıntıya giriyoruz bebeğimle