banumeral23 Merhaba kızlar devlet hastanesi doktoru alerji bölümüne kayıt açtı randevu aldım fakat size sorum şu direk randevuya gidince test yapılıyor mu yoksa başka güne mi tarih veriliyor yardımcı olurmusunuz