Kızlar bebebao giyilebilir pompa kullanıyorum yaklaşık 8 aydır düzenli sağım yaptım memnundum 2 gündür şarjla ilgili sıkıntılar yaşıyorum önce uzun süre şarjı dolmadı bi kaç şarj aletiyle denedim aynı şimdide şarj dolu gösteriyor takıyorum 1 2 dk sağıp kırmızı yanıp kapanıyor aynı sıkıntıları yaşayan varmı sabahtan beri evin bütün prizleri ni denedim olmuyor düzelmedi yeni pompa arayışına girdim bebeğim sağımla besleniyor sadece mochi lansinoh arasında kaldım