cananmirs Kızlar aotamil 0-6 ay mama ve meme şekilinde gidiyoruz mama hazırladım uyudu ne kadar dışarıda tutabilirim bozulur mu
ayseeew cananmirs ben üç saate kadar tutuyorum ama havalar ısınınca tutamam galiba kokusundan yada tadından anlarsın bazen tadına bakıyorum anlaşılıyor zaten
[silindi] 2-3 saat serinde bekletip sonra ılıtıp verdim aylarca. Şükür birşey olmadı ama kimi döküyorum diyor kimi 45 dk sonra içmezse döküyormuş yani doktorlar ne diyor araştırmadım net birşey diyemiyorum
1pekmom_ cananmirs ben denemedim hiç ama arkadaşım doktoruda söylemiş mama oda sıcaklığına gelince buzdolabına koyuyordu 24sat durabiliyormuş. Tabi o kadar tutmasına gerek kalmıyorda sonra sıcak suda bekletip ılıtıyordu ya da kalan mamayı beklettiyse üstüne mesela 30cc su ve mamayı ekleyip ılıtıp veriyordu