Kızlar merhaba bugün gebelik testi yaptım sprelim var normalde bi 10 gün geçikme oldu ilk yaptığım teste normalde üstüne on saniye çok utanarak yazıyorum işiyerek tutmak gerekiyor Muş sonra da okudum bende bir kaba koyup on saniye içinde beklettim böyle ikinci çizgiisi silik oldu sonra bir saat sonrasında 3 tane daha farklı markalardan test alıp yaptım hepsi negatif çıktı ve ilk defa lazere gidicektim yarın ne yapayım bilmiyorum gebelik varmıdır sizce