Kızlar iki gündür pertim çıkmış durumda önceden bebeğim gece saatlerine kadar ayakta dururdu 1-2 kadar uyumazdı şimdi ayakta sallıyorum biraz alıştı uyumaya biraz uyku düzeni olsun dedim 4 gün aynı saatte 7de odaya girdim ve uyuyana kadar çıkmadım 8.30-9.30-10 bu saatlerde uyudu ve yattıktan sonra bir iki kez uyandı tekrar uyuttum o kadar mutlu oldum ki inanın dinlemeye gram vaktim olmuyordu uyuyunca bende hemen yatıyordum dün yine aynı saatte odaya girdim tam 8 kez uyuttum koyuyorum 5dk sonra ağlama sesi tekrar tekrar yaptım ve bugün yine aynısı oldu belki 10 kez uyanmıştır 8.30 da uymuştu en son 11de pes etti ve derin uykuya daldı ama bende bittim neden böyle oluyor anlamış değilim kafayı yiyecektim sanki bir şey olmuş gibi ağlıyor gözleri kapalı uykulu birde akıl verin lütfen zaten desteksiz uyumuyor asla saatlerce oturur zorlamasam ayakta sallayarak hayatta uyumaz ağlama itme kalkmaya çalışma ne ararsanız yapıyor zorla uyutuyorum