24 aylık oğlum çocuk uyumuyor gündüz uykusunu da bıraktı odasında uyutuyorum gece yanımıza yatıyor 9.30 da uyuduysa 1 de yanımıza geliyor 3te 4te tamamen uyuyor ta ki yarın akşama kadar o kadar yoruldum ki bağırmak kızmak istemiyorum ama gündüzleri bi şekilde idare ediyorum ama geceler uyanınca dinlenemediğim için çok sinirli oluyorum bağırıyorum çok bağırıyorum çok pişman oluyorum bağırmak istemiyorum kızmak istemiyorum sadece normal uyumak istiyorum…