dilayasar canım benim 🥲🥰yeni görüyorum yazdığını kusura bakma seni öyle iyi anlıyorum ki 3 buçuk yıl geçti üzerinden hala kuvoz,erken doğum bununla ilgili şeyler duyayım içimden bişeyler kopar gider..şöyle düşün zamanında ve olması gereken kiloda doğan bebekler bile farklı gelişim gösteriyor kimisi yaşından önce yürüyor,kimisi daha geç,bazı çocuk erken konuşuyor,bazısı daha geç ama biz prematüre anneleri maalesef ki daha tedirgin büyütüyoruz hep daha kaygılıyız ki bu çok normal.anneler hisseder kimseye kulak asma bir gariplik yada bir sorun olduğunu hissediyorsan asla erteleme geçiştirme doktora git bırak o söylesin sorun yok diye ki geç mi kaldım acaba diye kendini daha fazla kötü hissetmeyesin,aklında kalbinde şüphe kalmasın..umarım ki bir sorun yoktur sadece sen boş yere kaygılanıyorsundur.Son olarak evet gerçekten küçük bebek büyütmek çok zor ama gerçekten zaman çok çabuk geçiyor inşallah sağlıkla büyüsün miniğinde kocaman sarılıyorum sana🫂🥰