Ay kızlar oğlum 4 buçuk aylık olmak üzere. Göbek bağı düştüğünden beri hergün duş aldırıyorum. Aşılar vs hariç hiç aksatmamışımdır. Ama şöyle bişey var duş bittikten sonra kıyameti koparıyo. Yani bıraksam 5 saat duş alırmamızı ister😂😂😂 sizinde öyle mi çok merak ediyorum yoksa sadece benim oğlum bu böyle