dgltkn
3 ayda bizimde yavaş yavaş başladı yaklaşık 2,3 hafta kadar meme reddi yaşadık .
Memede durmama emmek istememe
Yada bağırarak ağlama ya da 2 3 emip bırakma
Bende arada ayakta emzirdim falan derken emdiğini emdi . Kalanı sağıp enjektörler içirdim vallaha şuan 4 buçuk aylık 2 haftadır düzeldi şükür