ysen Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu son 3 haftadır falan aşırı kasık ağrısı be bel ağrısı yaşıyorum kadın doğum uzmanına gözüktüm ama bi sorum yok dedi genelde sol taraf ve ortada oluyor anlam veremedim neden olur yaşayan var mıdır
ysen brvnkr çok farklı bi ağrı ya anlatamıyorum korkuyorum iyice artıyor resmen anlamadım sizde mi yakın doğum yaptınız 😞