Papatya5801 İlk dönemler alışveriş yaptım çok da beğendim ürünleri son zaman nasıl peki vergi çok mu ve ne kadarlik alışveriş şartı var acaba
Elfcee Papatya5801 Ben yapıyorum,şuana kadar da hep memnun kaldım. Vergi var evet ama benim aldıklarım vergiye rağmen turkiyeden daha uygundu.
minnakkofte Papatya5801 az bişey alınabiliyor ve çok vergi çıkıyor ben burda o sırada olmayan bişey almıştım aynı fiyata geldi bazen sepeti dolduruyorum vergiyi görünce geri boşaltıyorum
Sedacoo Nasıl oluyor peki yani ne kadarlık ürün almam gerekiyor belirli limiti varmı detaylı anlatırmısınız rica etsem
Busegr Sedacoo sipariş tutarı 1050₺ üstü olmamalı vergi hariç zaten sistem onaylamıyor fazlası olunca
Busegr 2prensesimvarcanim hayır 1050 lira hesap tutarı olunca+vergi tutarıda çıkıyor hepsini karttan alıyor kapıda herhangi bir para ödemiyorsunuz