AlparslanMom61_ Kızlar menenjit aşısı 1 yaş sonra olmuş galiba 🥹erkenden yaptıranlar vardı burada erkenden nasıl yaptırdınız ?
D_deniz AlparslanMom61_ ben 1 yaş aşılarını yaptırdıktan 20 gün sonra başladım. Bexero ve nimenrix birer doz. Bexeroyu iki ay ve 10ay sonra tekrar edeceğiz.
D_deniz AlparslanMom61_ çıkar dediler calpol verdiler evdeki eskiydi. Gelir gelmez calpol verdim. 5 saatte bir verdim üç kez falan . Yani üç kez derken toplamda üç kez verdim calpol. Elleri ateş oldu biraz ama başı vs ateş olmadı
AlparslanMom61_ D_deniz ya biz daha 2. Aya gircez küçüğüz ama korkuyorum kaldırabilir mi aşıları diye
D_deniz AlparslanMom61_ yani aşı kaldırılır hastalık kaldırılmıyor Allah korusun . Devletin hiçbir aşısını ihmal etmeyin. Rotanın zaten yan etkisi olmuyor rota da yaptırın. Menenjit 1 yaş aşılarını olunca doktorunuz ile planlayabilirsiniz çünkü 1 yaş altı çok aşı var