Önerilerinize talibim. Öncelik bebeğim haftaya 4.aya girecek. 10 gun icinde 2 kere aglama nobeti gecirdik. Ilkinde acile gittik gaz sancisi denildi. 8 gun sonra simdi yine aynisi oldu. Arabaya binince sakinlesti ve uyudu. Aglama sonrası hickirirk gibi birseyler oluyor. Her hareketinden tereddüt ediyorum. Sizler neler yapıyorsunuz? (Süt alerjisi bide bebegim)