merhaba anneler, bebeğim 6 ay 26 günlük mama alıyor artık 0-6 ay mama kullanmayacağız buraya kadar herşey okey ama 6-12 ay arası artık devam sütü mü var mamalarda bebek sütü artık yok mu sma optıpro kullanıyordum onun 6-12 devam sütü olarak varmış böyle kullanmam da bir sakınca olur mu ya da başka markalarda 6-12 ay arası bebek sütü var mı kullanan var mı yoksa bütün mamalar 6-12 hep devam sütü olarak mı ilerliyor?