buse57 ben yaşadığım ilçede devlet hastanesıne taktırdım. implant normal fıyatı 5000 dı. tanıdık eczane olduğu için 4700 e aldık. hastanede muayene ücreti odedım özel işlem olduğu için sigorta gecmedı onada 300 odedım. 60 lıra kan alındı ona odedım. 150 lıra takıldıktan sonra taktırma ucretı ödedim. yanı toplamda 5210 lıra tuttu