bskl
Kesinlikle deneyin zarar gelmez . İçeriğinde ki yaplar çok değerli . Gözle görülür bi yağlanma sağlıyor . Silikon uç ile emiyorsa memeyi bırakma oranı yüksek evet . Bu ay da bu gramlarda alırsa zaten ek gıda sürecine gireceğiz . Boşu boşuna mama ya alışmasın yavrum . Tabi ihtiyaç olur süt kesilir o durumlarda ayrı bi durum