liyadenizinannesi Bebeklerinizi kaçıncı aya kadar aynı odada yatırdınız yani kendi odasında yatan var mı nasıl yaptınız
metemom_ liyadenizinannesi bende burda bekleyeyim hemen ayırmak istiyorum 9 aylık taşınma işleri falan derken 1 yaşına gelir
mamacitaa_ liyadenizinannesi beraber aynı yatakta yatıyoruz 14 aylik askiiimmmm 🥲 emerek uyuma sorunları vol bilmem kaç shjskd
Ballikizim99 liyadenizinannesi 2 yaşında ayıracağım taşınma işleri var yeni eve odasını kuracağım artık kendi odasında yatsın aslında çoktan ayırırdım kendi uyuyor ama oda yapamamıştım.
liyadenizinannesi metemom_ bnde 8 . Ay da felan ayirayim kontrollü bir şekilde diyorum 4. Ay da ayirani bile gördüm
metemom_ liyadenizinannesi fazla erken bence bu ayda ayrılık kaygısı başladı çünkü psikolojinin temelinin atıldığı ayları o yüzden ayırmazdım sanırım
Milkmama liyadenizinannesi hayır yeni memeden kesiyorum daha sonra ayıracağım ama benim içinde zor olacak alıştım ona 🥹
Nacafa 3 yaşında ayırdım perdesiydi neresimiydi derken herşeyi ona begendirip aldım odasında yatıyor şu an sabaha karşı bazen yanımıza geliyor. Ufakta bir tavsiye çocuğunuz deliksiz uyuduğunda veya tek başına odasında yatıyorsa kimseye söylemeyin
caglaay liyadenizinannesi 13 aylık aşkımla beraber yatıyoruz hala çünkü emiyor 🫠 ben memeden kesince ayırmayı düşünüyorum ama nasıl olucak bilmiyorum bende çok alıştım 🥲💖
Bebegimm1 liyadenizinannesi 4yaşına girmeden ayırdım odasını birlikte aldık seçtik kendiside heveslendi ve aklı erdiği için ayırması kolay oldu odası geldiği akşam tek kendisi yattı hayla daha ayrı yatıyo sadece kış ayında yanıma almıştm odası bir türlü ısınmadıgından dolayı sonra yine yatagına geçti dediğim gibi aklı erdiği için sorun olmadı
Birdunyabircennetannesiii liyadenizinannesi 4 yaşında Tam ayırmak üzereyken deprem oldu ve şuan korkudan yanımızda yatırıyoruz🤦 Bu korkuyu yenmem ve odasına tekrar alıştırmam lazım