Merhaba,
Bebegim 180 günlük olacak yani 6 ayi bitiyor. Doktor bu hafta ek gıdaya ve oturmaya başlayabilir dedi. Gelişim sıkıntısı yok ama bir tik tembel bir bebek. Mesela donmedi henüz gibi gibi.
Çocuğu oturtmaya çalışıyorum iki gündür öne doğru yığılıyor doktor çok normal dedi. Bana fikir verir misiniz öne yığılması için nasıl oturtayim ? Bir bebek ortalama ne kadar destekli oturur? Ne zaman desteksiz oturmaya geçer ? Bu süreç nasıl geçecek bizim için