Divayorgunxx Kızlar kimono takım standartmış kruvaze etek 36 bedenmis kardesim almıstı ama bedeni yanlış gelmis etek 250 kimono takım 500
oylesinebiri__ Divayorgunxx bu etek takımını sen kendine almadın mi canım söylemiştin ya hani yırtmaçlı diye mi kendime istetim dedim
Divayorgunxx Kendisi ılıcada kalıyor k.marası biliyormusunz bilmyrm orayada kargo dogru duzgun gelmiyor uğras istiyor iade falan .
MoonCrystal Divayorgunxx satarken ürünler ne yolu ile gidecek peki havadan uçarak mi ? İsinlanarak mı?