sena68 Ben doğduğundan beri ismiyle hitap ettim şimdi 4 aylık bakıyor ama ses geldiği için bildiği için değil.
menesamom babyyboy25 daha erken aslında sen yine de sürekli ismiyle seslen benim kızım 7 8 aylık falandı dikkat ettik artık ismine bakmaya başlamıştı