Merhaba anneler 3 yaşında bir erkek cocugum var tuvalet eğitimi bitti ilk başlarda normal yapıyordu tuvalete hiç bir sorun yoktu geceleride cok az altını ıslatıyordu son 1 aydır tuvalete kaka yapmıyor tutuyor kakasını altına yapıyor parça parça hergün konuşuyorum kreşe gidiyor öğretmenide konuşuyor ama hala devam ediyor geceleride altını ıslatmaya başladı nasıl bir çözüm önerirsiniz ne yapmam gerekiyor