smyyvzylmz Merhabalar evimiz inanılmaz sıcak oluyor gün boyu güneş alıyor, bebişim 40 günlük klima açmaya biraz çekiniyorum dysonun hava serinleticisinden kullanan varsa iş görür mü acaba veya bebekli evde klimayı nasıl kullanıyorsunuz ?
aysebb smyyvzylmz Klimanın altına denk gelmeyecek şekilde diğer taraflara yatırın sorun olmaz. 24-26 derece arası idealdir kendinize göre ayarlarsınız zaten çok soğuk olmayacak şekilde. Benim kızım kışın doğmuştu birde Antalya’da yaşıyoruz yani yaz kış hep klima kullanıyoruz