doravedoruk İkizlerim 9,5 aylık ilk 4 aylıkta vegaferon verdiler 2 günde çok fazla kustular bıraktım ve birdaha vermedim demir ilacı kullanmayıp 1 yaş kontrolünde demir iyi çıkan var mı
bnurr doravedoruk bende bir yaşına 1 ay vardı bırakmıştım ama kan sonuçlarında kötü çıktı o yüzden tekrar başladık
aslymom doravedoruk sidefer doktorumuz iyi dedi bende kullanmadım Şuan demir eksikliği var ve kansız yine düzenli kullanmaya başladım geçecek mi bilmiyorum 14 aylık
berfin7n doravedoruk ben kullanmıyorum bebeğim 1 yaşında Sidefer aldım hastalandı doktor bırak bi süre verme dedi 1 hafta bıraktım sonra onu beklediği için vermek istemedim bi de demir ilacını içirdiğimde çocuk çok çığırıyordu sonra başka bi marka aldım onu ben kendim beğenmiştim ama ağlamaları devam ediyordu demir ilacı mı yapıyor bi de demir ilaçlarının üzerinde 6 yaş kullanın yazıyor bi daha da vermedim şimdi 1 haftası kaldı 1 yaşına kan alacaklar bakalım sonuç ne olacak zaten eksik çıkarsa kullanırım çıkmazsa ne mutlu bana
artikbiranneyim doravedoruk 6. Ayda basladık biz. 9. Ayda tahlil yapıldı düşük değil sınırdaydı o yüzden devam ediyoruz
doravedoruk berfin7n ozaman nerdeyse hiç kullanmadınız sonuçlar iyi gelırse haber edermısınız birde zaten kullanan birçok kişi 1 yaşından sonra bile kullanan oluyordu sonuclar kötü çıktığı için