momas aysegultkn01 bizim merkezi evim küçük evde 3 petek var ona rağmen çok sıcak oluyor. Genelde 2 peteği açıyoruz
angrybirds0668 aysegultkn01 kışın o kadar sıcak oluyor ki bazen peteği kisiyoruz hatta ailem bize geldiğinde bazen balkon kapısını açıp o şekilde yatıyor o derece sıcak oluyor bizim ki
aysegultkn01 momas yaaa bizde TOKİ’nin konutlarına taşınmayı düşünüyoruz da kiralar daha uygun ama merkezi ısıtmaymış bilemedim ikiz bebelerimde var ısıtma önemli yeni binalar bi de umarım sıcak olur dediğiniz gibi
aysegultkn01 angrybirds0668 gerçektne mi bizde TOKİ’nin yeni konutlarına taşınacağız küçük bebelerim olduğu için merkezi ısıtma da nasıl hiç bilmiyorum umarım sıcak olur dediğiniz gibi
angrybirds0668 aysegultkn01 aysegultkn01 ankara da yaşıyorum bende buranin da ayazı malum ama genel olarak merkezi sistemde soğuk olan ev görmedim umarım sizin içinde öyle olur