susamtanem_ kızlar bugün sabah emdi en son şuan göğsüm çok sıkıştı ne yapmam lazım ki ya tecrübeli annelerimiz bana bir tavsiye verin böyle sıkışıp taş gibi olması normal mi
rkbr susamtanem_ bende yeni kestim 3 hafta oldu Benımkıde böyle oldu az da olsa sağ ve soğuk suyla yıka şuan göğüste süt birikti normal şişmesi
One-life susamtanem_ geceyi keseli bir hafta oldu bende çok kötü oluyorum sağım yapıyorum iki gündür yapmadım bu akşam tekrar yapılan. Çok yapmayın ama rahatlatıcak kadar yeterli
maygirl susamtanem_ sizi rahatlatacak kadar sağım yapın.soğuk kompres yapın scak yapmayin sakin scak kanallri tikayip mastit yapar demisti bana yenidoğan zamani doktor.buna ragmen cok sütunuz var cok rahatsz ediyorsa dostinex hap war alip kullanin kesiliyor.
susamtanem_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala sağarsam artar mı bir de sıcak havlu koyun demişler olur mu ben mastit olmaktan korkuyorum inşallah olmaz daha ilk günüm
susamtanem_ rkbr soğuk suyla iyi geliyor muydu size internette sıcak havlu vs demişler de sizin dediğiniz daha önemli ama sonuçta uygulamalı denemeli😂😂❤️❤️
rkbr susamtanem_ 😂 bende sıcak suyla yıkadım olmadı soğuk su gerçekten iyi geliyo ve sıkı bir sütyen giy 4 5 güne geçer inşallah 🙏
susamtanem_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala o zaman şey yapayım aşırı acımaya başlayıp çok dolduğunda duşta sıcak suyun altında sağayım 3-4 dakika bu göğüs şişliği kaç gün gider
susamtanem_ rkbr dün gece mecbur 1 kere emzirmek zorunda kaldım kızım çıldırdı gün içinde hiç emmiyor oyalıyorum ama gece çok kötü
rkbr susamtanem_ ama öyle yapınca süt gelmeye devam eder bu sefer bebeğinde dengesi şaşar yinede sen bilirsin ama su teklif et yada mama ver