NariNariKiminYari astb benim de popomda dönemsel olarak çıkıp geçiyor. Benim ki daha çok alerji gibi oluyor ama kendi kendine geçtiği için pek önemsemiyorum
NariNariKiminYari ziyangilbihter mustafa sarıgül çekilişle erzincan tulum peyniri hediye etmişti kazanan hesabın adı ✨
minisinannecigi astb vücut sivilcem coktu, kabak lifi ve duştan çıkınca glikolik asit toniği kullanmak cok ıyi geldi
morbulutlu astb valla bilmiyorum kuzum zaten beyaz tenliyim Öyle sivilce problemi ergenlikte bile yaşamadım Genetik olabilir
leyligul astb bende jiletle alıyorum sonrasında hep kabarıyor iz kalıyor nasıl geçecek bende utanıyorum vallahi bikini mayo giymeye