mercankus Yaaa dokuzda yatıp saatlerce uyuyan kızım şımdı yatırdığım an ağlıyor dünden beri ve tam dört aylık
zuhalsebu mercankus geçmiş olsun😂 6 saat uyurdu ağlardım aç kalıyor diye, şimdi 6 saat uyusun diye ağlıyorum dhdjdjje
hhtce mercankus Benim kızım da gece 4 saat uyurdu en az gündüz de 2saat uyurdu 1 haftadır uyku yok 4 ay 12 günlüğüz biz de koyduğum yerde de durmuyor hep kucakta olmak istiyor ne zaman düzelecekler acaba
gg3848 mercankus ah ah 4 ay en zor ayımızda sabah 6-7 lere kadar ağlardı çok zordu allah yardımcın olsun
balkan77 mercankus valla her neyse biran önce bitsin çıldırıcam akşam 6 dan beri uyanık götüm koltuğa yapıştı sallamaktan ayaklarıma felç indi artık uyumuyor uyumamak için elinden ne geliyorsa yapıyor 😭 ve biz 2 haftadır böyleyiz 4 ay 2 günlüğüz
mercankus zuhalsebu ay hıc ağlamazdım vallahi uyuyor diye sevınırdım bu atak mı anlamadım ya ne güzeldi uykusu
zuhalsebu mercankus atak evet ve nasıl alışırsa öyle gidiyor 9aylık olmak üzere gecede 40000 sefer uyanır😂 Ben yenidoğanken sarılık olmuştu o yüzden korkuyordum. 23 ay büyük ablası var ona çok dikkat etmiştim buna edemiyorum yorgunluktan alarm duymuyorum diye çok ağlardım🥲
beer Biberon reddi yaşamayan oldu mu olduysa nasıl astınız kızım mama yemek istemiyor emmiyor ac uyuyor ac oldugu için 20 dk bi uyanıyor 😩
sena68 beer benimde 3 dk emşyor kafasını arkaya atıyor bişeyler ilgisini çekiyor aç gibi bencede sürekli
sena68 Ayy bizde 4 ay 2 günlüğüz gece uykuları bölünmeye başladı aç gibi uyanıyor bu sefer doymuyor mu diye düşünmeye başladım kafayı yicem.Memeye alıyorum orada uyuyor yerine koyuyorum gözlerini açıyor gece emzik zaten almıyor 🥲😭😭
zuhalsebu hhtce hayır😂 ama atak zamanı kadar haşin değil. 1 ayda bitmeyedebilir 1 ay sürmeyedebilir Kızımda hiç yaşamadık neredeyse Oğlumda 3,5 ayda başladı 5te hafiflemeye başladı Ama biri bitiyor biri başlıyor zaten🤦🏻♀️ annelik zor..