SheDoesntCare Kızlar 25 günlük bebeğim var bugün dr kontrolümüz vardı ve cildinin çok kuru olduğunu söyledi ya zeytinyağı yada Hindistan cevizi yağı ile yağlayacagım ama banyodan önce mi sonra mı yapmam lazım ne kadar o şekilde kalmalı sizce ?
Themom_ SheDoesntCare Bebekler için olan yağlardan alsanız? Doktorunuz illa zeytinyağ veya hindistan cevizi yağı mı dedi?
asyam2306 SheDoesntCare ben hiç kullanmadım sadece gazdan dolayı zeytinyağı ile masaj yaptığım zamanlar oldu
Momys1 SheDoesntCare mustelanın bebek yağını kullanıyordum emiliyor zaten duştan sonra bazen alt değiştirirken ara ara kullanıyordum
perla_ SheDoesntCare ben doğduktan 1 hafta sonra başladım doğal evde yaptığımız Zeytinburnu ile her sabah yağlıyordum banyo yaptırmadım hasta düştü elbiselerini hergün değiştirdim ama
esrayadasare SheDoesntCare ben hemen hemen 40 ına kadar yağladım bebek yağlarına alerji yaptığı için zeytinyağı sürüyordum banyodan sonra yağlayıp giydiriyordum zaten yaz bebeğiydi Hergün yapıyordum yani
mhtpdrmz SheDoesntCare banyo sonrası giydirmeden tüm vücudunu yağlayın nemli kalır vücudu ilk ayında bizimde öyleydi çok kuruydu özellikle ayak bilekleri sonra geçti hala banyo sonrası bebek yagıyla yağlarım. 5 aylık
LezizeNine SheDoesntCare az miktarda zeytinyağı tüm vücuduna sürerdim ben annem kırkım çıkana kadar da yağladı maşallah diyeyim çok güzel gelişti toparlandı cildi. Duş aldırdıktan sonra sürüp uyutursan rahat da uyur mis gibi
asyakusummm SheDoesntCare bebeğinizi yağlamanız cildini nemlendirmez aksine bir süre sonra daha da kurutur. Ayrıca bebekler için belli bir zamana kadar yağ kullanmak önerilmiyor. Güzel bir nemlendirici alın bioderma atoderm gibi kaliteli ve temiz içerikli olsun. Yağ nasıl kurutur derseniz yağlar aynı zamanda etkili bir temizleyicidir mesela ağdayı bile herhangi bir yağ ile temizleyebiliriz. Haliyle yağ kullandıkça bir süre sonra bebeğinizin cildi kendi yağından neminden arınacak ve daha da kuruyacaktır. Elini ağzına götürüp nemlendirici kremi yutar endişeniz varsa sadece ellerine orijinal shea yağı bulup kullanın.
atlasmomy12 SheDoesntCare her banyo sonrası bebek yağı ile yağlıyorum ben ilk banyosundan beridir düzenimiz böyle şimdi 4 aylık olduk
blackbird SheDoesntCare Losyon alsanız daha iyi. Ben ecowell losyon kullanıyorum kokusu da çok güzel. Banyodan sonra ve günlük de sürüyorum alt değişimi yaptıktan sonra da sürüyorum vücuduna, yüzüne ve saçlarına bile az sürüyorum.
ftmylm Ben sebamed yenidoğan bebek losyonu sürüyorum duştan sonra hemen emiliyor yağlandrımıyor güzel kokuyor
[silindi] SheDoesntCare ben yağlamıyorum kayınvalidem birkaç kez bebek yağıyla yağladı banyodan sonra ama ben sevmediğim için tekrar yapmadık penatenin losyonunu ve bioderma atoderm dönüşümlü kullanıyorum
esrahzl SheDoesntCare mustela krem ve yağını kullaniyorum zeytin yağı ağır olur bence ve yuzun3 krem sur yag değil