ikiprensesbebiss Doktorumuz ayak sağlığı için ortopedik olması önemli marka değil demişti mesela ben igorun çizmesini aldım hem yağmurluk hemde içi kürklü ve geçen senede sandalet olarak 2-3 giydirdim doktorumuza danışınca olmaz dedi içerisinde bir çıkıntı oluyor ya ayak tabanını desteklemek için onlar ortopedik oluyormuş.
Bu sene adidas yazlık sandalet aldım yazında ayakkabı olarak giymesi için adidas süperstar ve nikedan airforce aldım. Kışada kifidisten bot alacağım bu sekilde.
Hepsinin içine baktım tek tek sordum, araştırdım.
İçe basıyordu çünkü igorla cok dikkat etmiştim