lagerthaa Kuzenimle bebeğimi 5 dakika bıraktım bebek ağlamış o sıra durdurmak için telefonun flaşını açıp gözüne tutmuş kapatıp kapatıp açıyordu flaşı bir zararı olur mu şimdi uyuttum korktum açıkçası
defom05 lagerthaa benim kızımda 1 2 kere yaptı sorun olucağını düşünmüyorum bir kerelik birşey endişelenmeyin uzun ve sık sık olan birşey değil uyarınızı yapın bir daha yapmasın zarar vere biliceğini anlatın
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala lagerthaa durdurmak için telefonun flaşını açıp gözüne tutmuş Ee, ağlaması durmuş mu peki 🙄🤔
TerazivedevrN lagerthaa ben de kv yi bebeğimin kulağının dibinde sesli oyuncağı çaldırıp çamaşır makinesinin önünde bebeğime çamaşır makinesini izletirken bulmuştum . İnsanlar çok garip kuzenin 17 yaşında kv 65
defom05 lagerthaa endişelenme kuzum Allahın izniyle birşey olmaz bu sürekli olan birşey olsa tabiki çok büyük zarar göre bilir ama uyarını yapmşsn bir daha yeltenmez çocuk aklı işte benim kızımda yaptı meraklarına