Kızlarr ben geçen hafta esım sayesınde baya agır sekılde grıp oldum nefes alamıcak duruma gelmiştim iğne ve mecbur skeılde antibiyotik kullandım zaten bı aydır maalesef kı benı emmıyo ıstemıo göğsümde de yaralar cıkdı daha ne olduğu belirsiz sıkdıkca cıgret akıo üç haftaya geçmezse gel dedıler geçmiyor zaten sızce sutumden ne zaman verebilirim az olsa da sütüm bı kasık bıle fayda