aysegultkn01 aaa ayıp ediyorsun tabiki var 😂 çok büyük beklentin olmasın ama onkolojiye gitmeden de bazı işlerini halledebilirsin 😉 seç market, uğurlar market, sel-al 100₺ (züccaciye), fırın, kasap, Akel bayan giyim(bu arada çok güzel ürünler getiriyor son trent parçalar ve hesaplı baya), gross market, pastane, kuaför, berber… herşey varsayılır. 2.etapta okullar var ya onun yanında