emel1 Kızlar 1 aylık bebeğim var muayeneye götürcem yenidoğan polikliniğe mi gitmeliyiz yoksa çocuk hastalıkları polikliniğine mi?
emel1 pimpiriklianne43 evet doğum yaptıktan sonra sarılık için felan bir kaç kere gittik bizi hep yenidoğan polikliniğe yönlendirdiler